شب برفی

فقط خودت بخون

شب برفی

فقط خودت بخون

عیدمون مبارک...

سلام!!!

خوفی؟

عیدت مبارک!

البته الان ۷ فروردینه!!!

تولد خودمم مبارک که ۱ بود...

این مدت که نبودم رفته بودم مسافرت نمیشد برات نامه بدم.

تو کجایی؟

بهت خوش میگذره؟

راستی دیشب اون کوچه رو پیدا کردم ... نوروزیان ...!

من که دلم برات خیلی تنگ شده...

هر جا هستی شاد باشی!

کسی که همیشه می خوادت...

سایه!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرشاد چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://rapava.com

سلام
سایه این بود وبت؟
بابا عاشق!
سر میزنم بهت
بای
مهرشاد!!!

رضا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ http://d0o0osetdaram.persianblog.ir/

Salam salam
خسته نباشی
تازه وبلاگ زدی فکر کنم اره؟

سال نوتم مبارک :-)
اگه دوست داری منو لینک کن من حتمآ شمارو تو وبلاگ خودم لینک میکنم
راستی اگه سوالی هم داری راجع به وبلاگ ....
میتونی رو من حساب کنی
به من ایمل بزن خوشحال میشم بیش از این اشنا بشیم :-)

داوود تیام شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.davoodtiam.blogfa.com

* خیــلـــــــــــــــــــــــــی با سلیقه ای *´•´¨) *
. **.¸(¨`•.*¸ . ممنون که خبرم کردی ¸ .*´•´¨) *
ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆
ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
¸(¨`• .¸(¨`• ¸ . ¸.•´ ¸.•´¸ . •*¨) * . * .
¸.•´¸ . •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . * . * . * . * .. ** ..
.`•.¸(¨`•.*. ¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*. *
سلام دوست عزیزم
ویلاگت شما خیلی عالی می نویسید.
ویلاگ شما قشنگه
اگز وقتی کردی به من همه سر بزنی
موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام خوبی ممنون که بهم سر زدی
نظرت در مورد لینک چی
اگه موافقی منو با اسم عاشق دل شکسته داوود تیام لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد