شب برفی

فقط خودت بخون

شب برفی

فقط خودت بخون

خداحافظ عشق ...

سلام

خوبم

یعنی خوب بودم

چه ساده دل ها میشکنن

قرارمون این بود عاشق باشیم و نزدیک

بارها گفتم باورت ندارمو گفتی بهونست

آره اینا همه بهونه بود بهونه ی عاشقونه!!!

عاشقونه؟

عشق؟

دل؟

تو اصلا معنی این حرفا رو میدونی؟

تو اصلا میدونی قول دادن و عاشق کردن چی؟

چه آرزو های پوچی داشتم باهات  یه کلبه وسط دشت و عشق و عشق ...

دلمو بد شکستی

خیلی بد

مجبورم با اینکه عاشقتم ازت خداحافظی کنم

سایه

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام سایه
خوبی ؟
یعنی چی این حرفا چی شده مگه؟
دوباره...؟
یا نه ترکش کردی؟!
بهم بزنگ
زهرا

ملودی عشق دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ

چقدر زود دیر شد . . .


اگه می خوای علتشو بدونی به هر دو تا بلاگم یه سر بزن

tnx

ملودی عشق پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ http://the-melody-of-love.blogsky.com/

سلام دوست قدیمی

خوبی ؟
چی کار می کنی ؟

من برگشتم
تو بلاگم توضیح می دم کجا و چرا ناپدید شده بودم

ممنون که بهم سر زدی

همیشه خوب و خوش باشی

به زودی میام پیشت
تا بعد

س.حقیقت(ملوان خسته) چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.turth.blogfa.com

دردهایت برای خماری مستی دیشب بود
سیگارت را دود کن
روانی شده ام و می خواهم به میهمانی شهر دیوانگان بروم
و به سلامتی آرزوهای مرده
پک بزنم................................................................. .


تا عشق بازی با موجها
س.حقیقت
[گل]

احسان تنها پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.ehsan7068.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگت زیبا بود به منم سر بزن خوشحال می شم
ای دوست دلت همیشه زندان من است آتشکده عشق تو از آن من است آن روز که لحظه وداع من و توست آن شوم ترین لحظه پایان من است

اینارو لینک کن
www.ehsan7068.blogfa.com
www.ehsan6870.blogfa.com

سلام دوست خوبم خوبی عزیزم من اپپم وقت کردی سر بزن
´´´´´´´´´´´´´,;****,´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد