شب برفی

فقط خودت بخون

شب برفی

فقط خودت بخون

تولدت مبارک!

عشقم سلام.

خوبی تو؟

دلم برات یه ریزه شده...

امشب ۲۴ اسفنده.

تولد ۱۸ سالگیت مبارک.

این وب رو به خاطر تو ساختم یه کادوی کوچولو برای تولدت!

امشب داره بارون میاد ولی اسم این وب  شب برفیه ...!

خودت خوب میدونی چرا اون شب گوله برفی من!

نمی دونم الان کجایی ولی هر جا هستی فقط یه آرزو میکنم برات:

همیشه عاشق باشی!

کسی که همیشه می خوادت...

سایه!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ام - تی - بی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

دوست من سلام وب خوبی داری امیدوارم بهتر هم بشه!
تولد ه عشقتم مبارک!

ملودی عشق یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://just-melody.blogsky.com/

یه روزی به این نتیجه می رسی که عشق با ارزش ترین چیزه دنیاست

سخته
تلخه
می شکندت

اما بهش افتخار می کنی چون حسیه که تعداد محدودی شانس تجربه اش را پیدا می کنن


نمی دونم چرا اما حس می کنم بلاگت عالی می شه
پس از همین الان ادت می کنم تو لیست دوستام
تو هم اگه دوست داشتی همین کارو بکن

راستی به اون یکی بلاگم هم سر بزن

یه چیزی هم ته متنی که خوندی اضافه کردم اونجا هم بیا و دوباره نظر بده

تا بعد

س.حقیقت سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.turth.blogfa.com

سلام..
بهت تبریک می گم..
شروعت رو..
باید ۱۶ - ۱۷ ساله باشی..
پس خوشحالم ۱۶ و ۱۷ مین بازدیدکنندتم..
برف...
خوبه..
سرده..
دوست دارم..
عشق..
بترس..
همیشه بی شعورا عاشقن و با شعورا بی شعور..(س.حقیقت)
...
..
.
اگه واقعا عاشق شدی بترس..
چون عاشق نشدی..
به دو دلیل که این دومیشه..
بدی عشق اینه عاشقا جدا می شن و
اینروزا آدما بیشتر از اینکه عاشق هم بشن معتاد هم می شن..
این اولیش بود..

تا عشق بازی با موجها..
س.حقیقت

س.حقیقت سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ق.ظ http://www.turth.blogfa.com

دوست داشتی می تونی رو کمک من حساب کنی..
بابای

ملودی عشق پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://the-melody-of-love.blogsky.com/

سال خوبی را همراه با موفقیت و شادی روز افزون برات آرزو می کنم

امیدوارم به همه ی آرزو ها و هدف هات برسی



با بهترین آرزو ها

ملودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد